نوشته های یک مهندس مکانیک (محمدحسن کامیاب)

ارتقاء فناوری و نوآوری در نیاز ها، پرچم دار تولید و جهش تولید

ارتقاء فناوری و نوآوری در نیاز ها، پرچم دار تولید و جهش تولید

مهندسی مکانیک رشته ای کلیدی است که متناسب با نیاز روز،حمایت و تشویق نمی شود. کسی حواسش به ارتقای سطح دانش و فناوری های جدید مهندسی مکانیک کشور نیست. حتی ذهن ها به تعمیر خودرو های مکانیکی بسنده می شود. این نیازمند حمایت سایر مسئولان به حوزه مهندسی مکانیک است. دوره های فلوشیپ و کارآموزی بین المللی باید برای مقاطع تحصیل در این رشته به منظور ارتقاء سطح فناوری و دانش مهندسین ارائه شود. جهش تولید نیازمند بکارگیری،سازماندهی و ارتقا سطح دانش و کیفیت تمامی ظرفیت های مهندسین مکانیک کشور می باشد. دانش فناوری یعنی اینکه یک سیستم کم حجم معادل کار یک ماهه یک خط تولید صنعتی پر حجم بشود. این نیازمند رسیدگی همه جانبه به وضع این رشته مهندسی در سرنوشت کشور می باشد.

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

سلام و احترام 

ترجمه صوتی دعای عهد برای اولین بار شنیدم، توی این ایام که نیاز به حس مثبت اندیشی داریم، براتون آدرس آپلودش رو میگذارم، انشا الله که بعد از شنیدن این ترجمه صوتی کلی اندیشه مثبت براتون اتفاق بیافتهsmiley

http://uupload.ir/view/s8vc_معنای_فارسی_اهای_عهد.mp4/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۰۳
دست نوشته های یک مهندس مکانیک

«یوری تاوروسکی»، رئیس مرکز همگرایی روسیه و چین

 جنگ میکروبی آمریکا علیه چین می تواند مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم باشد. اگر آمریکا واقعا توانسته باشد کرونا ویروس را به ووهان منتقل کند، یک جنگ میکروبی تمام عیار علیه چین به شمار می‌رود.

«ایگور نیکولین» دانشمند و زیست شناس روس

او با طرح این پرسش که چینی‌ها از هزاران سال حیوانات مختلف را می‌خورند، اما چرا طی ۲۰ سال گذشته بیماری‌هایی مانند ویروس کرونا در آن پدید آمده است و با اشاره به جنایت آمریکا در ایجاد آزمایشگاه‌هایی برای آزمایش‌های غیرمتعارف در خارج از آمریکا تأکید کرد ویروس کرونا، سلاح بیولوژیک آمریکاست که از آن برای کنار زدن دشمنان خود از جمله چین و ایران استفاده می‌کند. این مسئله تصادفی نیست بلکه یک طرح است!

«ادیمیر ژیرینفسکی»، نائب رئیس دومای روسیه

او آمریکا را عامل اصلی انتشار ویروس کرونا در چین معرفی کرد. او ضمن سخنرانی در جمع دانش آموزان و معلمان در موسسه تمدن جهانی گفت: آیا این کرونا ویروس یک ویروس جدید است یا یک فتنه؟ آمریکا همان مقصر است. اقتصاد! آمریکایی‌ها می‌ترسند که نتوانند بر چین غلبه کنند یا حداقل هم‌سطح آن باشند.

«ویلبور راس»،  وزیر بازرگانی آمریکا

او در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز به نقش ایالات متحده در شیوع این بیماری در چین اذعان کرد و گفت که شیوع کرونا در چین می‌تواند روند بازگشت مشاغل به ایالات متحده را تسهیل کند.

کارنامه سیاه آمریکا در ترورهای بیولوژیکی

در کارنامه رفتارهای آمریکا در همه ادوار ترورهای فیزیکی، تحمیل جنگ،حمله مستقیم نظامی، ترورهای شیمیایی، میکروبی و بیولوژیکی، تهدید و تحریم را می توان دید. بخش بزرگی از اقدامات نظام سلطه برای سیطره بر جهان از راه مسائل پزشکی پیگیری می شود. هزینه های زیادی برای مقابله و مبارزه با ویروس های بیماری زا باید صرف شود، ضمن آن که شرایط عادی کشور نیز مختل می شود. تولید ویروس های خطرناک در هر آزمایشگاه با برنامه ریزی واشنگتن برای ترور های بیولوژیکی  بخشی از  ساختار جنگ های آینده است. مثلا ویروس سیاه زخم در سال ۲۰۰۱ از پژوهشکده بیماری‌های عفونی ارتش آمریکا در واشنگتن شیوع پیدا کرد. آمریکایی‌ها همچنین از امضای پروتکل منع گسترش سلاح میکروبی سر باز زدند و گفتند ما آن را اجرا نمی‌کنیم. زیرا راز‌هایی تجاری داریم و به کسی نمی‌گوییم که چه می‌کنیم.

«ترور بیولوژیکی» یمنی‌ها؛ اوج وحشی‌گیری آمریکا و عربستان در یمن

پایگاه خبری «ترنسند مدیا سرویس» در گزارشی تکان دهنده از نسل‌کشی هدفمند سعودی‌ها و آمریکایی‌ها در یمن با بیماری «وبا» نوشت:  وبا  اکنون در یمن به شکل گسترده‌‍‌ای شیوع یافته است و منابع آب و سیستم فاضلاب بر اثر حملات هوایی عربستان نابود شده و آلوده شدن منابع آب آشامیدنی به باکتری خطرناک «ویبریو کلرا» باکتری مولد وبا، توسط آمریکا و عربستان برنامه ریزی شده و به ابزاری برای «ترور مردم یمن» تبدیل شده است.

کتاب ها و دستور العمل های مقابله با جنگ بیولوژیک
http://b

اگر چه شناسایی نشانه‌های حمله بیولوژیکی دشوار است، اما دستورالعمل ها و کتاب هایی در باره شواهد و نشانه‌های بیماری‌های همه‌گیر و شناسایی نشانه‌های حمله بیولوژیکی وجود دارد که عناوین برخی از آنها را اینجا آوردم:

1- Stalin’s Secret Weapon_ The Origins of Soviet Biological Warfare-Oxford University Press, USA (2018)- Anthony Rimmington

2- Handbook of chemical and biological warfare agents-CRC Press LLC (2000)- D. Hank Ellison

3- Chemical and Biological Warfare_ A Comprehensive Survey for the Concerned Citizen, Copernicus (2002) _Eric Croddy, Clarisa Perez-Armendariz, John Hart

4- Handbook on biological warfare preparedness-Academic Press (2020)- Flora, S. J. S._ Pachauri, Vidhu

:لینک دسترسی به همه این کتاب ها و کتابهای دیگر در آدرس  پایگاه علمی زیر وجود دارد و می توانید آنها را به راحتی دانلود کنید

کتاب ها و دستور العمل های بین المللی مقابله با جنگ بیولوژیکی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۵۵
دست نوشته های یک مهندس مکانیک

شما می توانید با عضویت رایگان در سایت دانش گستر و درخواست دسترسی های عضویت مربوط به سامانه به تامین منابع علمی و پژوهشی خود و هم چنین پژوهش در پایگاه های علم سنجی دسترسی داشته باشید.smiley

https://danesh.io/access/wos

دانش گستر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۱۲
دست نوشته های یک مهندس مکانیک

 

لب به سخن گشودن از انسان های صاحب فضیلت جهاد و مبارزه با کرونا در زمانه ابتلا و آزمون آخرالزمانی قرن 21 ام میلادی شگفت آور است. میدان دار بودن چنین انسانهایی با آن همه تحولات عجیب و سریع روزگار، امیدی دیگر را در دل منتظران آن یار خراسانی روش نمود. در دنیایی که همه چیز به فردگرایی و منافع طلبی ختم می شود انسان های وارسته ای با حماسه و ایثار خود جانشان را به خطر می اندازند و نشان می دهند که هیچ برنامه اقدام مشترک غربی و ترور بیولوژیکی نمی تواند همبستگی و اراده یاران راستین امام و شهدای انقلاب را عقب براند. خون های به حریف طلبیده ی سید الشهدای خط مقاومت در رگ های آنها می تپد. انسان هایی که برای فائق آمدن بر کرونا، دل به خدای کرونا سپردند و با حضور در میدان های عرصه مقابله با این ویروس منحوس، درس جهاد سلامت را در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت نمودند. منطق ولایی محور و مردم پایه جهادگران مقابله با کرونا، صحنه های ایثار و عشق دفاع مقدس و مدافعان حرم زینب کبری (س) را در ذهن ها بر می انگیزد. ایستادگی ملت امام حسین (ع) در برابر برنامه های اقدام مشترک دغل و دسیسه مراکزی سری ترور بیولوژیک و مسابقه اقتصاد و دنیامداران نمایان است، جهادگران مردم پایه و پراراده در مقابل آنها ایستاده اند و ایران قوی را می سازند.انشا الله... هم وطن.....کنارتم....جهادادامه دارد......تا پیروزی برکرونا....... تا پیروزی برکاسبان کرونا و تحریم ......دلهایتان پر امید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۵۰
دست نوشته های یک مهندس مکانیک